Monday, September 26, 2022
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Latest Posts

Ecja me një ritëm të shpejtë është çelësi për uljen e rrezikut të demencës dhe kancerit, pretendon hulumtimi

Ecja është quajtur si një nga ushtrimet më të mira për të shmangur sëmundjet dhe për të shkurtuar belin – por a ju duhet vërtet të bëni 10 mijë hapa në ditë?

Studimet e mëparshme kanë sugjeruar se 10 mijë hapa është pikë referimi për një dozë të shëndetshme të aktivitetit ditor dhe mund të zvogëlojë rrezikun e një vdekjeje të hershme. Por studiuesit nga Australia dhe Danimarka kanë pohuar se ritmi mund ta ulë këtë rrezik më tej, edhe duke bërë më pak hapa.

Ekspertët monitoruan 78,500 britanikë mbi moshën 40 vjeç midis viteve 2013 dhe 2015 duke përdorur gjurmues fitnesi. Në një studim, studiuesit zbuluan se 9,800 hapa në ditë me një ritëm të rastësishëm përgjysmojnë rrezikun e demencës.

Ndërkohë, pjesëmarrësit kishin 57 për qind më pak gjasa të zhvillonin këtë gjendje nëse arrinin 6300 hapa me një shpejtësi të madhe. Një studim tjetër zbuloi se çdo dy mijë hapa në ditë ulnin rrezikun e vdekjes së parakohshme me rreth një të dhjetën.

Por ecja me një ritëm më të shpejtë lidhej me një efekt mbrojtës edhe më të madh. Autori i lartë i studimit dhe eksperti i shëndetit publik në Universitetin e Sydemy, Profesor Emmanuel Stamatakis, tha: “Numërimi i hapave kuptohet lehtësisht dhe përdoret gjerësisht nga publiku për të gjurmuar nivelet e aktivitetit falë popullaritetit në rritje të gjurmuesve dhe aplikacioneve të fitnesit, por rrallë njerëzit mendojnë për ritmin e hapave të tyre”.

Dr. Matthew Ahmadi, bashkautor dhe studiues në universitet, shtoi: “Mesazhi këtu është se për përfitime shëndetësore mbrojtëse njerëzit jo vetëm që mund të synojnë idealisht për 10 mijë hapa në ditë, por edhe të synojnë të ecin më shpejt”.

“Madhësia dhe qëllimi i këtyre studimeve duke përdorur gjurmues të dorës e bën atë dëshminë më të fortë deri më sot, duke sugjeruar se 10 mijë hapa në ditë janë pika e ëmbël për përfitimet shëndetësore dhe ecja më e shpejtë shoqërohet me përfitime shtesë”, tha Dr. Ahmadi. Pjesëmarrësit mbanin një përshpejtues dore për të matur aktivitetin fizik gjatë një periudhe shtatë ditore.

Shtatë vjet më vonë, numri i hapave të tyre u krahasua me të dhënat mjekësore dhe certifikatat e vdekjes. Vetëm ata që ishin pa demencë, sëmundje të zemrës ose kancer në dy vitet e para të studimit u përfshinë në rezultatet përfundimtare.

Studimi zbuloi se pjesëmarrësit që ecnin rreth 3,800 hapa në ditë me çdo shpejtësi ulnin rrezikun e demencës me 25 për qind. Por ata që ecnin rreth 9,826 hapa në ditë me çdo shpejtësi, ulnin rrezikun e tyre me 51 për qind.

Njerëzit që ecnin me një ritëm mbi 40 hapa në minutë, patën një efekt mbrojtës 57 për qind me vetëm 6315 hapa në ditë. Studiuesit zbuluan se kohëzgjatja optimale e aktivitetit fizik për reduktimin e rrezikut të demencës u arrit nga ata që ecnin me një ritëm të shpejtë prej 112 hapash në minutë për të paktën 30 minuta në ditë.

Në studimin e dytë me të njëjtët pjesëmarrës, ata zbuluan se çdo dy mijë hapa në ditë ulnin rrezikun e një vdekjeje të parakohshme me 8 deri në 11 për qind, deri në 10 mijë hapa.

Ai gjithashtu zvogëlon rrezikun e zhvillimit të sëmundjeve kardiovaskulare dhe kancerit të pjesëmarrësve. Studiuesit shpjeguan se ecja me një ritëm më të shpejtë lidhej me “rreziqe më të ulëta në të gjitha rezultatet, përtej përfitimit të hapave totale ditore”.

Latest Posts

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Don't Miss

Stay in touch

To be updated with all the latest news, offers and special announcements.