Thursday, May 26, 2022
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Latest Posts

Një dietë e mbushur me këto ushqime mund të përmirësojë shëndetin dhe disponimin e përgjithshëm, zbulon studimi

Ngrënia e më shumë ushqimeve të pasura me lëndë ushqyese është çelësi për të mbajtur një shëndet të mirë fizik.

Tani, një studim i ri zbulon se një dietë e mbushur me fruta dhe perime me gjethe të gjelbër të errët mund të përfitojë edhe shëndetin tuaj mendor!

Hulumtim emocionues

Një studim i vitit 2021 i publikuar në Journal of Personalized Medicine shqyrtoi lidhjen midis dietës dhe humorit te të rriturit mbi 30 vjeç.

Studimi përfshiu 1209 pjesëmarrës (329 burra dhe 880 gra) të cilët përfunduan anketat e ushqimit dhe humorit. Sondazhet theksuan grupet kryesore të ushqimit si drithërat, perimet me gjethe e gjelbra të errëta, mishin, bishtajoret dhe qumështin.

Këto sondazhe përfshinin gjashtë pyetje të vetë-administruara mbi shqetësimin mendor të pjesëmarrësit bazuar në shkallën e shqetësimit psikologjik Kessler-6 (K-6) , të cilat autorët e llogaritën në një shumë totale.

Nga atje, studiuesit e kategorizuan mirëqenien mendore të secilit pjesëmarrës si shqetësim mendor të ulët, të moderuar ose të lartë. Për më tepër, të rriturit u pyetën nëse ushtroheshin për të paktën 20 minuta në ditë.

Autorët vunë në dukje se studimet e mëparshme theksojnë se stërvitja ndihmon në reduktimin e simptomave të ankthit dhe depresionit. Të dhënat për këtë studim u mblodhën gjatë një periudhe trevjeçare.

Gjetje të frytshme

Studiuesit gjetën një lidhje më të ngushtë midis shëndetit mendor të grave dhe dietës së tyre në krahasim me burrat. Ata pohuan se shqetësimet mendore dhe modelet e ushtrimeve ndikojnë në zakonet dietike. Në thelb, ata që ushtroheshin rregullisht ishin më pak të prirur për t’u përfshirë në ushqim jo të shëndetshme dhe raportuan se po përjetonin më pak stres mendor. Autorja kryesore Lina Begdache, PhD, RDN, merr një qasje “ushqimi është karburant” kur shpjegon këtë dinamikë unike nga gjetjet.

“Ushqimi i shpejtë, anashkalimi i mëngjesit, kafeina dhe ushqimi me glicemi të lartë janë të gjitha të lidhura me shqetësimin mendor te gratë e pjekura. Frutat dhe perimet me gjethe të gjelbër të errët janë të lidhura me mirëqenien mendore [pozitive]”, tha ajo në një deklaratë.

Ngrënia e produkteve më të gjalla dhe me ngjyra si spinaqi, manaferrat dhe lakra e gjelbër mund t’i japin humorit tonë një nxitje shumë të nevojshme me kalimin e kohës. 

Latest Posts

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Don't Miss

Stay in touch

To be updated with all the latest news, offers and special announcements.